Kızlar 7 hafta bitmek üzere. 2 gün sonra 8. Haftaya gireceğiz. Doktora gittiğimde henüz 6 haftalıktı. Kalp atışını duyamadık çok erkenmiş. 2 hafta sonra tekrar gelmemi söyledi. Ama sanki en ufak ters harekette düşük yapacağım gibi hissediyorum. Azıcık eşimle şakalaşsak bile acaba düşük yaparmıyım çok mu yüklendim kendine diye vesvese doluyor içim. Birde doktor erken duymamamız normal sağlıklı gebelik demesine rağmen ya kalbi atmıyorsa ya boşsa diye korkuyorum . Ne yapmalıyım?