kayseri_1234 Yaaa ilkgünden beri altına kaçırma durumu aksırsan gidiyo öksürsen kaçıyo Bi benmiyim diğer hamileliklerimde son aylarda daha çok olurdu bunda baştan beri öyle sizler ne durumdasınız???
Happyprincess kayseri_1234 şuan 28+6 yım. En cok hapşırınca oluyor. En cok korktuğum dışarda başıma gelmesi. Öyle bi damla da gelmiyor benden 3 4 damla kadar geliyo. Inşallah hamilelikten sonra kalmazz
DEF kayseri_1234 benimde öyle ya 12. Haftamdan beri böyleyim 19 haftalığım hapşırırken öksürürken kaçıyor sürekli okadar engel olmaya çalışıyorum olamıyorum ve sürekli tuvaletim geliyor lavabodan çıkamıyorum 🥺
Burcu2626 Happyprincess benim de hep hapsururken geldi basima hatta bugun oldu hapsurdum tam ustumu degistiriyodum bi islaklik hissettim megerse kacirmisim 🙈😂😂
Ozgelin Benimde en başından beri öyle maalesef..kusarken zaten şarrr diye gidiyor şimdide hapşırnca öksürünce 6 7 damla kadar kaçıyo