Zeynep38 Adetim 4gün gecikti hiç böyle olmazdı düzenli adet olan biriyim birgün geciktiği gün test yaptım negatifti..Önceki gebeliğim düşükle sonuçlandığı için eşimi ümitlendirmek istemiyorum açıkçası böyle bi durumla karşılaşan var mı aranızda?
Deletedmom6 Zeynep38 Olabilir canım. Eğer adetin biraz daha gecikirse yine test yap belki testte tam çıkmamıştır yada birçok sebepten adetin gecikmiş olabilir.
04052016mh Zeynep38 olabilir canım burda okuduğum kadarıyla geç döllenme falan oluyormuş inşallah öyle birşeydir 🙏🏽