Merhabalar dunden beri belimden baslayip kasıgıma vuran siddetli agrilarim var.adet sancisi gibi sanci yasiyorum.vajinama da sanki bir sey batiyor.daha once bu kadar siddetlisini yasamamistim.37.haftadayiz nisan ya da suyum gelmedi.tecrube sahibi arkadaslarim dogum sancisi olabilir mi yardimci olur musunuz . Doktora gitmek icin sanci araliklarini kontrol etmem mi gerekiyor.