Dimaa İyi akşamlar hanımlar coraspirin 100lük içmeyi bırakıp Doğumda sorun yaşayan oldu mu 35. Haftada bırakıcam biraz endişeliyim
DeryaCa Dimaa bende kullanıyorum 20.haftadayim . Doktorum aspirini 34. Haftaya kadar kullanıyoruz dedi sorun olacağını zannetmiyorum.
ruzgar_dunya Dimaa Hayir canim 34te hatta doktorum biraktirdi...cok sukur 39haftada dogum yaptim suan yanimda 8bucuk aylik🙂Darisi basina insallah🙏