3yavruannesi PamukPrenses cok az kalmıs dogumuna bıraz dsha sabredip dogumdan sorna boyat cnm lohusalık tan dolayı da sac boya cok tutmaz hormonlar malum lohusalıgu da atlattıktan sonra boya bence bende oyle yapacağım ınsn
Gzd_ PamukPrenses benimde en büyük kararsızlığım aslında zararlı değil dedi doktorum ilk 3 aydan sonra boyatabilirsin dedi bende son ana kadar bekliyim dedim şimdi de acaba doğumdan sonra mı diyorum fakat bebekle daha zor olucaktır boyatmak diye düşünüyorum bir türlü karar verilmiyor 😞
DeryaToprak PamukPrenses ben de çok sıkıldım ama doğumu bekleyeceğim yüzdük yüzdük kuyruğa geldik biraz daha bekleyebiliriz bence👍😊
hndnr27 PamukPrenses az kalmış canım az daha bekle ama boyatsana bır sorun olmaz doktorlar ilk 3 ay boyamayı yasaklıyorlar
PamukPrenses 3yavruannesi öylemi. Yapıyım. Sıkıldım aslında. Çok sık sac boyatan biri olarak çok bile dayandım değişiklik istiyorum artık 😊🙄
3yavruannesi PamukPrenses bende oyleyım ama bukadar beklemişim az daha beklerim 5gun var doguma seninde cok az lohusalık ta hatta normal açregl doneminde bıle onermez kuaforler oyuzden 40 cıksın kısarak kuafore🤣zaten suan boya acıcı kokusu kaldıramam sanırım
Bezelyeveannesi Benim beyazlarim oldugu icin boyatmak istiyorum doktorumda boyayabilirsin dedi ama direniyorum direnebildigim kadar ama 1 kere boya yapicam mecbur