GF01S Kızlar vajinamın kenarları ağrıyor bu 1 haftadır neyden kaynaklanıyor acaba normalmidir bu durum
ipekveannesi GF01S çatı ağrısı çekiyosun muhtemelen bebeğin doğum pozisyonu aldığı içindir korkma bende o haftalardan beri çekiyorum
Busra5341 GF01S cati agrisi canm o dedigin bendede var agirlastrdi hareketlermi birden cabuk yoruluyrm
Oguzaysel GF01S bence kesinlikle yaklaştığı için benim zaten servikal kısalık vardı artık gobegimle vajinam arasındaki uzaklik 3 parmak gibi 🙈