Elif_sahra60 Kızlar selam yarın 37 oluyoruz. Bu göbek daha da büyürmü kocamam oldum😁merak ediyorum gerçekten doguma kadar sürekli büyüyormu??
Selinsu Elif_sahra60 bende 37.haftadayim geçenlerde hastanede 40 haftalik birinin göbeğini gördüm inanamadim ikiz falan degilmis ay kocamandi bende mi oyle olucam acaba diye korktum😄
Minica_Eylul 37+3 Ve şu an çok uykum var ama nasıl yatacağım diye yatak tepesinde oturuyorum 🙈😂 kocaman oldukk 💓😂😂