denizz89 zaman geçmiyor canm doktor bir ay sonra gel dedi daha üç hafta var 🙁 off inşAllah herşey yolundadır çok heyecanlıyım.gidince ikili test yapacak ve inşAllah soracagm doktora 🤲hayırlısı olsn hepimiz için🤲
SevdaKurudere Banada aynısını söyledi bir ay sonra gel herşey yolunda gözüküyor gelince ikiliyi yaparız dedi üç hafta var daha bulantı geçmedi henüz hafiften devam ediyor
PasaninAnnesi Benim 10+4 26sında randevuya gidicez doktor ikili test yaparız yapmayız bisey demedi bana daha ama
Epelinkiran Ben bugün 12haftlık oldum, çarşamba da ikili testi yapmaya gidicem inşallah cinsiyet tahmini yapar çok merak ediyorum 🤗
PasaninAnnesi SevdaKurudere randevum aksam 4 buçukta o gün yapılmaz muhtemelen ikili testi çok istemiyorum doktor da illa yaptır demezse 4lü ve ayrıntılıyı yapmayı düsünüyorum sadece
SevdaKurudere PasaninAnnesi ya ben iki kızımda da yaptırdım ama aç karnına mı tok mu gitmiştim unuttum şimdi bu sefer kan ve idrar tahlilleri mi götürdüm eksikler var bunda dedi sabah erken gel onlarıda yapalım dedi acaba onun içinmi aç gel dedi