24-28 haftalarda yapılıyor, devlet hastanesi ücretsiz yapıyor ve sonucu hemen alıyorsunuz, sağlık ocakları da yapıyo ama oralara yaptırmayın, tahlil sonuçları farklı çıkıyor.. Siz sadece eczaneden alacağınız içeceğe 5-10 TL arası bişe ödüyorsunuz, onun için de doktor size reçete veriyor zaten, kafaya göre gidip alınmıyor, geçmiş olsun, ihmal etmeyin, yaptırın 😊🤞