Ocakannesi53 Selamun aleykum anneler ve anne adayları. 38+4 günlük hamileyim. Göbek deliğim dışarıya doğru çıktı hem de içinde artık delik yok tamamen kapalı gibi. Sizin de öyle mi?? Mormal mi
Betul3535 Ocakannesi53 merhaba aynen benimde öyle oldu artık göbek deliğim yok dümdüz oldu gerilmekten herhalde doğumdan sonra eski haline dönecek
DEF Ocakannesi53 benim göbek deliğim çok derin. 51 kiloyum göbek deliğime serçe parmağım tamamen giriyor ve dibi görünmüyo. Şuan hamileyim 19 haftalık hala görünmüyor göbek deliğimi çok merak ediyorum açıkcası neden bukadar derin onuda anlamıyorum inş benimde dışarı çıkarda göbek deliğimi görmek nasip olur😂😂😂
Ocakannesi53 Betul3535 ben de öyle düşündüm bir yandan da korktum sonuçta içerde bebek var etkilenir diye
Selinsu Ocakannesi53 37 haftaligim doğurmak istiyorum ama dogurmadim daha doğum kanalina girmemis dedi doktor beklemedeyim😄
Ocakannesi53 Selinsu ben de beklemedeyim benimki de baş aşağı ama kanalda değil sancıyla kanala iner dedi doktor baklaım bu hafta doğururuz inşaallah 😀
Ocakannesi53 DEF ahahaha 😂😂😂😂 serçe parmak nasıl girer içeriye ya 😂😂 son aya gelin o zaman sizin de dışarıya fırlar 😂
begumseker Ocakannesi53 benim de yakında fırlıcak gibi duruyor yaa.. doğum sonrası eski haline geliyormuş😊
Ozgesn Ocakannesi53 benimde ilkinde oyle oldu . Şimdi de 20+5 im dışa çıkmaya başladı göbek deliğim . Doktora sordum göbek fıtığı olarak da adlandırılıyormuş ama önemli bisey değil dedi .