Irem0zdmr Merve12 bende de oluyor 14.hfatadayım. Sanırım kese büyüdüğü için oluşan ağrı hapşırınca kasıyoruz ya kendimizi o yüzden yoğunlaşıyor diye düşünüyorum 😊
Aden Merve12 gerildiği için karnımız öyle oluyor hapşuracağımızı hissettiğimiz zaman öne doğru eğilmemiz gerekiyor bir deneyin isterseniz
SevdaKurudere Evet bendede aynısı oluyor bi anda sancı giriyor birde griptim sürekli hapşırmaktan artık ...
Miniminilina Benim 34 haftalık.hapşırırken karnımı tutuyorum.basınçtan geriliyor.çok canımı acıtıyor bebeğim