Meltem_tprk 23 haftalığım ve 2 3 günden belli kasığım da ve karnımda ağrı oluyor öksürmek bile baya kotu oluyor normal mi bu haftalar da malesef sorabilecigim doktor tok devlet icin randevum icin de 1 haftam var
masalsii Meltem_tprk valla ben 19. Haftamdayım dün akşamdan beri sol tarsf karnımın altında bazen sağ tataf kasıgımda agrılar oluyo benımde randevuma var korkutuyor ama rahim büyüdüğü içindir diye düşünüyorum
Sesem Haftadayım 23 24. Haftalardan beri ufak ufak kasık ağrılarım olmaya başlamıştı halada arada gösterir kendini.