ZeynepSaremom Sezeryan olan arkadaslar sezeryanli bölgenin temizligini nasil yapiyorsunuz..Bilen arkadaslar yardimci olabilirler mi ?
Seyma55 ZeynepSaremom 10 gün boyunca batikon ile temizleyip sargı bezi ile kapattm .Duş alırken açktı sonrasında iyi kurulamak lazm .10 günden sonra da doktorim bi krem verdo onu kullanıyorum cnm
Vnsgb ZeynepSaremom benim dikişler yapıştırma olduğu için bi bant yapıştırdılar duş alırken ıslanmasın yara diye 1 hafta sonra çıkardılar pansuman yap felan demediler iyileşti zaten çıkardıklarında yara kabuğu şeklindeydi
ZeynepSaremom sonsuzmasalim canim öyle temizlik değil..Ben daha yeni sezeryan oldum..yaraya yapilan pansuman vs. onlardan bahsediyorum 🤗
sonsuzmasalim ZeynepSaremom yanlış anladım pardon 😅 hergün duru su ile yıkıyordum ve üzerine bez koyuyordum 🤗