Ela3_kerem Öğlen sağ tarafıma uyumusum uyandığımda bi 20 dk falan sağ gözüm bulanikti düzelmedi koktum Allah korusun ms belirtisi yada başka bisi belirtisi olabilir mi diye yasayan var mi
Gamze0144 Ela3_kerem aklına kötü bisey getirme kac haftaliksin canim.ben34+6 haftaligim bu hafta ara ara gözümde bulaniklik uzaği görme sorunu yasiyorim doktorum bu ayda normal oldugunu soyledi.
Ela3_kerem Gamze0144 36 haftaligim canim bende zaten miyop var ama bu bariz di yani inş üstüne falan yatmisimdir zaten gebelik şekeride var iyice canm skldi :(