Bende burda kalayım 25 haftalık olduk bugün bende sefa arlıere gidiyorum çok memnunum şimdi herkez özelde yapıyor şehir hastanesinde dogum yapan yok galiba bende şehirde yapıcam dogumu duyduğuma göre odaları falan temiz iyi diyorlar ama dogum anını bilmiyorum 😔