İyi akşamlar kızlar 11+4 günlük hamileyim 8+5 ken kontrol e gitmiştim kanama alanı görünüyor du düşük tehlikesi vardı tekrar kontrolüm 18 i gibi kötü bir durum olsa hissederdim dimi belirtisi olurdu yani kanamam olmadı çok şükür düşük olsa olurdu dimi yada allah korusun kalbi durmuş olsa bilgisi olan varsa bilgilendirirse sevinirim yoksa çatlatacam 18 ine kadar🙏🏻