Sevgili anneler Perşembe spinal anestezi ile sezeryanoldum.Ameliyatımız gayet iyi geçti.Evdeyiz hastanede gaz da çıkardık.Büyük tuvalet daha yapılmadı.Gaz sancısı oluyo ve dikiş yer acıyor.Öneriniz nedir?ne iyi gelir yürümek pek pek olmuyor.Acı yapıyor çünkü daha kalıcı bir yöntemle kısa sürede sancıyı geçirecek şeyler varmı? cevaplarını lütfen yazın güzel anneler