tuzi34 Kızlar bu haftalarda benim gibi bel ağrısı karın altı sancısı olan var mı düz üstü hiç yatamıyorum sırtıma sancılar giriyor korkuyorummm sürekli çamaşırımı kontrol ediyorum kan filan var mı diye 😭
SnmTt tuzi34 bel ağrım bu hafta biraz azaldı daha önceki haftalarda dayanılmazdı rapor alıp işe gidemediğim zamanlar oldu. Bebek büyüdükçe oluyo ama normal bence kendinizi kanamaya falan şartlamayın Allah korusun bi şey olmaz inşallah 🙏🏽
Hasderluna Benim şu anda 22+5 ve bel ağrım çok oluyor, arada bir de kasıklarımda ağrı oluyor ama doktorum bunlara çok normal dedi 😊