Filiznalbant annemsii şimdi eliz defne ye alıştım 😂 elizan defne daha değişik geldi birden 🙈 kızımın adı diye söylemiyorum ama güzel isimler. Ayrı ayrı güzel ama ikili olunca daha güzel bence 🤗🤗
123- annemsii teşekkür ederim saolun gayet güzel kulağa hoş geliyo herkez de olmayan bi isim anlamı ne acaba
annemsii Selinsu Sltn94 ikside uyumsuz mu ya elizan defne hoş gibi geliyor kulağa defneyi annem koydu elizanda ben🤷♀️
Selinsu annemsii canim bebek senin bebegin hangini begeniyorsan öyle koy. Biz sadece fikrimizi soyleriz sen istediğini koy🌸
Sltn94 annemsii ikisini birden söylemek zor gibi geldi muhtemelen herkes biriyle seslenir bu yüzden dedim canım 💕
gamzemdmr 8 haftalığız ama ben kız hissediyorum ve hislerimden dolayıda kıZ isimlerine odaklandın şimdilik isim listemde elisa ve beliz var ve ikisininse anlamı çok güzel sizce?☺️