1PrensAnnesi Esrambulut bugün saat 12.53de abimin eşini epidural sezaryen e aldılar ve 13.10da bebek kucağımzdaydı annede 13.20de geldi yani korkulacak bişey yok gayet sağlıklı ve iyiler çokta hızlı bi doğum oldu ki sezaryen hızlı oluyor acısız oluyor sonrasını bilmem ama şuan için harika bi durum bence korkmayın anın tadını çıkarın
Handeaslan616139 Esrambulut ben öğlen girdim yarım saat sürdü Doğumun ve İnan korkulacak bişey yok yaşamış olan biri olarak söylüyorum 🙏🙂
Sonay Esrambulut korkma cnm ya bende belden oldum ikincisini de belden istiyorum Bebeğini hemen kucagına alıcaksın. Zaten önüne perde koyuyorlar gormiceksin hissetmiceksin onlar halletmiş olucak sen Bebeğini 20 dk kucagına almış olacaksın inş ☺
Gizevren Canım arkadaşım da belden uyuşturup sezeryan oldu yani spinal, ziyarete gittiğimde iyiki bu yolu tercih etmişim sanada öneririm demişti 🤗 Hiç korkma zaten birşey hissetmiyorsun. 🙏🏼
Esrambulut Gizevren ay inşallah canım doktor gün verince nasıl panikledim allahım kolay doğumlarbnasip etsin hepimize insan nekadar istemesede korkuyor😞
Esrambulut 1PrensAnnesi cok sağol inşallah bizimkide kolay olur herşey yolunda gider ben paniklemem 😯
Gizevren Esrambulut hamile olduğumu öğrendiğimde ilk aklıma gelen soru ben nasıl doğum yapıcam oldu 🙈 İlk doğumum olucak kısmetse bende deli gibi korkuyorum ama Allah o an güç verir hiç korkma, bak bebeğini sağlıkla kucağına alıcaksın ne mutlu sana 🙏🏼😍
Ebru1221 Gizevren bende oyle bi yandan gulup bi yandan ben nasil dogurcam diye aglamistim ilk ogrendigimde 😆 simdilik korku yok daha cok var diye rahatim 😊😊
Esrambulut Handeaslan616139 ay hayırlı olsun kavuştun mu meleğine inşallah darısıı bize kalbim güm güm oluyo düşündükçe nefret ediyorum bu huyumdan 😠
Handeaslan616139 Esrambulut ben 3 sene önce kavuştum canım bu ikinci hamileliğim 🙂🙏 o anı yaşa gör hemen ayağa kalkıyorsun uyuşukluk gidince 🙂
Gozde Esrambulut doğum konusunda oldukça tecrübeli bir tanıdığım ‘hamileliğin en kolay evresi doğumdur’ derdi. Düşününce gerçekten haklı. Bütün gebelik korkularından ağrılarından kurtuluyorsun doğum sonrası tamam ağrı kısa bir süre devam edecek ama bebeğini izlediğinde içinin erimesi çok da bunu sana hissettirmeyecek ☺ Doğum yapacağın tarihe kadar da çok aklına getirme bence zamanı gelince düşünürüm diyip kendini bebeğin için hazırla. Eğlenceli neşeli doğumlar sana 🙋🏻♀️
Esrambulut Gozde evet bizim bide şekerimiz çıktı inşallah ondan kurtulurum ben zırlayan tek şeydi allahım hepimize hayırlısını nasip etsin meleğimize sağlıkla kavuşalım
Esrambulut liya ondan başka çare olucak kimsemiz yokki rabbim görüyor yardımcımız olsun sanada hayırlı doğumlar inşallah