Merhabalar hepinize doğum hikayemi sizinle paylaşmak istedim 🙏🏻😇
2 Ocak Perşembe günü evde suyumun gelmesiyle başladı her şey zaten 25. Haftadan beri beklediğimiz bir durumdu o yüzden çokta süpriz olmadı doğumum.. Hemen acele ile hastaneye koşuşturduk yatışım yapıldı 3 cm açıklığım olduğunu öğrendim felan derken gece de sancılarım başladı ama şöyleki benim doğumum zorunlu sezeryandı çünkü siğil çıktı bende bir kere yaktırmama rağmen tekrarlamıştı her neyse sabah 8 e kadar ben o artan sancılarımla kıvrandım yarım saat arayla bir ilaç veriyorlar kasılma önleyici işte progestan fitil veriyorlar 2-2 atıyorum ediyorum ama bir yandanda deliricem sabaha var kendi doktorumu bekliyorlardı sanırım artık 7 gibi baska doktor alamazmı diye yalvaracak duruma geldim o kadar arttı sancım. Saat 8 oldu ve korkulan an ıkınmam geldi resmen eşim yanımdaydı ve hemen hemşire çağırmasını söyledim geldi ebeler inanmayacaksınız ama yemin ederim kadın demesin mi dogumhaneyi bekleyemeyiz burda alıcam bebeği o ağrıyla kendimi nasıl ifade ettim hatırlamıyorum ama siğil var normal olmaz diye ağlıyorum beni odadan sedyemle bir götürüşleri vardı asla unutmayacağım bir an ameliyathane hazır değil ıkınma diye bir yandan benimle konusup bir yandan steril olmaya calısıyorlar felan derken Allaha çok şükür doğumum gerçekleşti bide belirtmek istiyorum ki(özel hastane) 😂
Yani anca ve anca bukadar hırpalanabilirdim ama oğlumun canı sağolsun diyorum yaşıcağımız varmış şimdi bebeğimiz küvözde 1 - 1 buçuk aylık akciğer gelişim sürecimiz olacak diliyorum ki sorunsuz bir şekilde atlatır ve kucağımıza alırız. Yani ben kucağıma almadan bu kadar duygu yüklüyüm birde yavruma kavuşuncasını düşünemiyorum 🥺🥺🥺