Hediyenaze hayır tabi ki.. O kadar aç kalmana Allah razı olur mu, emzirme dönemi bile bitince borcun olan tüm oruçlarını aylara yayarak ödeyebilirsin, hele Almanya da ne kadar olsa daha da geç, sakın yapmayın öyle bişe, açlık 2 saati geçince bile bebek bi hareketsizleşiyo, ki saatlerce mutlak açlık, sıvı bile yok, vitamin ilaçları bile yok, aman diyeyim, kaş yaparken göz çıkarmayın, ama tabi unutmayın da bu sürelerde tutmadık geçti diye bişey yok, borç borçtur, tutulacaktır, öyle yazıyor yani.. Dikkat edin lütfen..