Kızlar sabah sağ tarafımda ağrım var demiştim yeşil akıntım da oldu demiştim ya doktora gittim. Sağ böbreğimde 14 mm genişleme varmış doktor dedi ki ya taş oluşmuş yada bebek idrar kanalına baskı yapıyor böbrek idrarı atamamış dedi eğer öyleyse hortumla atıcaz o idrarı dedi. Başına böyle bişey gelen var mı çok korkuyorum. O hortumun takılma işlemi falan nasıl oluyor