Yasemin19 e-soylu ilk kızım hiranur simdiki kizima bn Aysima eşim Gökçen dusundk ve ortak kararimz nehir naz koydk😄
DeryaToprak e-soylu benim oğlum olacak ama kız bebek olarak “yağmur”ismine bayılıyorum çok naif geliyor kulağa bence
gamzemdmr 8 haftalığız ben ise kız hissediyorum ve bu yüzdende kız isimlerine odaklandım ☺️ Listemde şimdilik beliz ve elisa isimleri var ve anlamları çok güzel sizce ?
Busra5341 e-soylu Tomris esimin kardesi ilerde kizi olursa koymak istyor ondan duymustum canm biraz farkli gelebiliyor ondada Türk isim takintiisi var. ama farkli tabiki herkesin sicak bakabilecegi bir isim degil hayirlisi olsun😊
e-soylu tugba_2365 tugba_2365 öyle bir takıntımız yok aslında ama Gökçe de güzel bir isim, çok seçenek var seçmek çok zor 😔🤗