Dilarasavull44 Arkadslar 12 haftalik hamileyim ve belim ve karnım çok agriyo şu zamana kadar hiç kanamam olmadı ama çok korkuyorum bisey olurmu kalbi durmuş olabilirmi yardim edin lütfn
Didemce Benim bebeğimin kalbi durduğunda varolan tüm hamilelik belirtileri yok olmuştu. Kanama olmadığı sürece endişelenme ama dinlenince pozisyon değişince ağrın geçmiyorsa nefes almanı ve yürümeni zorlaştırıyorsa bi acile git derim
Didemce Dilarasavull44 hayır yok kanama yaşamadım ama hamileliğe dair tüm belirtilerim bi anda yok olmuştu
Didemce Dilarasavull44 bende çok üzülmüştüm sanki dünya başıma yıkılmıştı ama şimdi rabbim bi hediye daha gönderdi bana 20 haftalığız şükür sağlıklı kucaklarımızada almayı nasip etsin rabbim sende dua et ve dinlen bol bol kalkma mümkün olduğunca