Makeupartistdy Annesi yanında olmayan çalışan anneler bebeğe bakımı için nasıl çözümler buldunuz .işe ne zaman döneceksiniz
tugba_2365 Makeupartistdy Ben de öğretmenim hesaplamalarima göre kasım başı iznim bitecek ve ne yapcam bilmiyorum açıkçası. önceden kaynanam bakacağını söylüyordu taşınacaklardı, ama iş ciddiye binince ne yaparlar emin değilim. Ve çalışmak zorundayim😪
Cigdem0707 Ben öğretmenim.Doğum iznimle haziranı buluyoruz. ŞUbat sonu mart başı doğumum gözüküyor.Eylülde ücretsiz izne ayrilcağim. Kendim bakmak istiyorum.
iyisardunya Cigdem0707 Kaç haftalik bebeginiz hocam? Kismetse Benim de kafamdaki kurgu ayni boyle.31 haftalik oldu yeni
DeryaToprak Cigdem0707 aynı tarihlerde aynı şeyi yapacağız sanırım meslektaşım😊Bır sene izne ayrılıp kendim bakmayı düşünüyorum ben siz kaç sene düşünüyorsunuz?
iyisardunya Kaç haftalik bebeginiz hocam? Kismetse Benim de kafamdaki kurgu ayni boyle.31 haftalik oldu yeni
Bkta Doğum iznim benimde nasipse haziranda bitiyor eylülde ücretsiz izne ayrılıp kendim bakmak istiyorum allahin izniyle
Nesibetul Ben de öğretmenim. Nisan sonunda doğum inşaallah. Doğum izniyle dönemi kapatım eylülde 2 sene ücretsiz izin kullunmayı düşünüyorum.
ozlmcbnuznoglu Ben sağlıkçıyım nisan da doğum izinden sonra malesef başlıycam kayınvalidem bakacak ve beni daha bebek doğmadan bunun stresi sardı
Cigdem0707 DeryaToprak ben 2 sene düsünuyorum.Esimde oğretmen konustuk anlastik.Kres yasina kadar cocgumla olacagim.Siz nerdesiniz
DeryaToprak Cigdem0707 ben Batmanda görev yapıyorum.Önce ben de 2 sene düşünmüştüm ama 1 seneye karar verdim tabi bebiş bir gelsin her an her şey değişebilir