SecretaryMother Öncelikle herkese merhabalar arkadaşlar 8 haftalık hamileyim ve Bursada iyi bir kadın doğum doktoru arıyorum lütfen yardımcı olun çok kararsızım
Kupik SecretaryMother ben medicanaya gidiyordum biraz tuzlu gelmeye başlayınca bıraktım 21+5 haftalığım esentepeye başladık bakalım orası nasıl olur bilmiyorum ama bilgilendiririm medicana güzel bi hastane para konusunda sıkıntı yapmazsan gidebilirsin orayada
SecretaryMother Çok teşekkürler arkadaşlar Gizem hanımı duydum randevu almak istedim fakat hastane hakkında o kadar kötü yorumlar gördüm ki korktum açıkcası ama her gördüğüme inanmamam gerek sanırım tekrardan çok teşekkür ederim ❤️
Hahhsueoe SecretaryMother benim ablam 2 doğumunuda orda yapti canim cokta memnun kaldık hstaneden ilgilerinden ama herkesin bakis acısı farkli tabi😊
SecretaryMother Hahhsueoe gizem hanım 22 sinden itibaren izne çıkıyormuş kızlar çok üzüldüm şu an mecburen başka doktor bakacağım 😔
Aysenam SecretaryMother bence kadın doğum doktoruda karşılıklı güvenle alakalı birkaç kişi müzeyyen hanımı önermiş ama ben hiç beğenmedim üstelik bebeğim karnımda kalp atışı olmadığı halde bana hiç bir bilgi vermedi haftaya tekrar gel dedi ben kendim bir sıkıntı olduğunu anlayıp başka doktora gittim. Şuan jimer nuray hanıma gidiyorum çokta memnunum
Gulten91 Zuhal Öder Saylık özel muayenehanesi var çok ilgili ve açıklayıcı doktor ben memnunum sıkıntı gördüğü anda önlem almanız için uyarıyor her konuda
Hahhsueoe SecretaryMother aa bende bugun gittim daha nöbetçi olduğu zaman gidip muayene olabilirsin canım kac haftalıksın
Ecrinbzkrt SecretaryMother yıldırım dorukta embıye hanım var ben ona gıdıyorum bırde kemal bey var bakabılırsın onlara
Valsss SecretaryMother yildirim doruk dilek dogan bas tereddütle gittim onceki doktorum suratsız oldugu icin ama eltim bile beğendi ilk kez bi doktoru