Merhaba bayanlar. 4 gun once sol bobregimde cok siddetli agri olustu kasigima vuruyordu acile gittim bobregimde genisleme oldugunu soyledi doktor. Kadin dogum doktorydu alanı degildi ama ultrasonla bobregmdeki genislemeyi gordu idrar verdm idrarda hafif enfeksiyon cikti tas olabilir dedi. Yaklask 10 dkika da karndan ultrasin cekti bebekte sorun yok dedi. Istersen vajinal bakayim rahim agzinda kisalma var mi erken dogm olablr mi diye dedi baktirmadim. Ertesi gun Kendi kadin dogum doktoruma gittim durumu anllattm muayene etmeden bobrek tasi ve bel fitigi olabilir dedi. Acilden erken dogum olablr vajinal bakalm dediler dedm hayir gerek yok bobrektendir ddi. 4 gundur ara ara bobregimde agri oluyor ve cok sık idrara cikiyorum idrar yaptifim esnada alt karinda baski hissediyorum. Boyle bi durum yasayan var mi bobrekten midir yoksa gercekten erken dogum riski midir? Karindan bakilan ultrasonla bebegin suyu v.s anlasilir mi ya da erken dogum riski belli olr mu?19+3um suanda