Talentedmom Benim bekarlıgımdan beri korkum vardı hamile kalınca da devam etti 19 günüm var ama şu an normali çok istiyorum millet yapıyor ben mi yapamicam diyorum zaten önemli olan doğum kısmi degil sancı kısmı zaten sancılarda sürekli olmuyor gidip geliyor arada dinleniyorsun hiç düşünmemek lazım bence aklımızda hep son anı kucağımıza alacağımız anı getirmek lazım 😊