Ben 15+4 haftalık hamileyim 8.haftadan beri burnum tıkalı. Sanırım gebelik riniti oldum. Burun spreyi kullanıyorum maalesef. Normalde kullanılmaması gerekiyor ama çok zorda olduğumu doktoruma belirttim ve o şekilde izin aldım. Sprey sıkmayınca hayatım duruyor resmen. Bırakın rahat nefes almayı düşünme yeteneğim ve tahammülüm bile kalmıyor... işin kötü tarafı sprey bağımlılık yapıyor 😢