Kızlar merhaba bebeğim yedi haftalıkken kalp atışının durduğunu öğrendik yaşadığımız yerde tek olduğumuz için Adana’ya ailemizin yanlarına gittik orda doktora kürtaj için göründük doktor ise bebeğin çok küçük ve kendiliğinden düşeceğini söyledi eve gidip bir hafta beklememizi istedi aynı gün eve döndüğümüzde ben düşük yaptım ve sonra giderek kanamalarım azaldı doktora kontrole gittiğimde bit hafta sonra içeride kan pıhtılarının kaldığını ve bi ilaçla kanamalarımı çoğaltıp tam temizleyebileceğini söyledi ilacı aldım ve akşam kullandım bende alerjik yaptı başım felan döndü doktora söyledik kullanmayı bırak bir hafta bekle dedi ben de o sırada geri evimize döndük şimdi ise tam bir hafta olmak üzere buradaki doktorumuza gidecegiz şu anda kanamam hiç yok arada kahverengi lekeler geliyor o kadar agrım felan hiçbişeyim yok normal bil haldeyim buradaki doktorum kürtaj felan gerektiğini söyler mi sizce ?? ( Allah kimsenin başına vermesin böyle bir acıyı çok zor bişeymiş 😢)