Deletedmom0990 Elifffs normal canm bel kasık ağrısı oluyor başlarda hatta bişe duydum çok kişiye sordum bel agrirsa erkek kasık agrirsa kız derler benim belim ağrısı daha kasık ağrısı görmedik şükür ve erkek💙
Elifffs Çok teşekkür ederim annişler. Doktorumla ilk görüşmeli gerçekleştirdim henüz onda da heyecandan soracağım herşeyi unuttum bugünde biraz fazla yüklendi bana mercimek korktum açıkçası☺️
Elifffs Benim ikisi de ağrıyor hatta tam yeni başlık açacaktım bel ağrısı da normal ni diye düşükte olur bel ağrısı yoksa 4. aya kadar olmaz diyorlardı.. herkez farklı birşeyler diyor zaten kime inanıcaz şaşırdık☺️💙