Kızlar sabahta yazdım; lütfen fikri olan yazsın. Dün çok zor bir gece geçirdim ateşim çok yükseldi sabaha kadar titredim dondum. Hiçbir şey ateşimi düşürmedi ne sirkeli sular ne duşlar ne parollar. Sabah doktora gittim crp 19 çıktı; bebek iyi şükür acilen serum bağladı ve antibiyotik başladı. Hala tam iyileşmedim ateşim 38.5 e kadar çıkıyor. Parol içince 1-2 saat içinde düşüyor şükür. Ama vücudumda çok kırgınlık var. Bel ve Bacak ağrımdan duramıyorum. Uyuyamıyorum. İlaçlar fayda etmedi. Belki bir fikri olan vardır diye yazmak istedim. Bu bel bacak ağrısı nasıl geçer ya?