selamun aleykum kızlar 38+ 1 oldum. dün kontrole gittim 2 cm açıklık ve nst de sancim cıktı.yatis verdi ama ben eve geldim dünden beri sancılarım ara ara gelip gidiyor.bu gün de nisanım geldi.ilk kızımdaki sancılarımla alakasi yok bu belimden kalcama vuruyor.benim gibi yasayan var mı beklemedeyim öyle 😏😏