Zzynpp diyetkolik programı indirdim kilo almak üzerine programladım protein ağırlıklı besleniyorum sabah 2 yumurta kesin bazen 2,5 peynirli 😍 2-3 avuç kuruyemiş badem özellikle protein açısından zengin diye okudum 2 bardak süt ezine peyniri gibi sert peynir ya da kaşar 3-4 dilim ekmek domates salatalık öğle yemeğinde bulabildiğim kadar protein 😂bitkisel hayvansal ne olursa salata(sirkeyle bekleyip yıkanmış olacak) aksam yine protein haftada 2 kere falan balık😍 corba günde 2-3-4 litre su 😃 2 bardak meyve suyu greyfurt mandalina elma ne bulursam ara öğünlerde armut vs vs😊 yedikçe alışıyormuş insan 😊yavrulara şifa olsun tek derdimiz o ☺️