Znrkrgl Arkadaşlar 35+4 haftayım .Bebeğimin kilosu 2.300 . Ne yapsan kilo almıyor .Doktor genetik olabilir dedi . benim gibi olan var mı?
Grhn Znrkrgl her gün yumurta muz ceviz kaşar peyniri tüketiyor musun canım dördü güzel kilo aldırıyor
Zzynpp Znrkrgl Aynı durumdayım 36/4 deyim bugün kg 2.650 10 gün gerilik var dedi doktor ve canım çok sıkkın bacak boyu da aynı zaman da yine geri neden böyle oluyor anlamıyorum
sevval55 Znrkrgl benimde 36da 2200. Önce şunu ye bunu ye diye liste yaptı doktor ama baktı yine böyle gidiyo kendim zayıf oldugumdan dolayı genetik büyük ihtimal dedi. Kilo alıyor ama az alıyor, kontrol altındayım kilo alması durunca sezaryen ile alacak
Znrkrgl Grhn evet mutlaka yiyorum dikkat ediyorum her gün. Kilo alıyor canım ama yeterli değil malesef . çok üzülüyorum
Grhn Znrkrgl doğuma daha var kafana takma bence alır . Yiğenim 2500 doğdu zamanla kilo aldı büyüyürlar korkmayın 😊
Duaumayy Ben kilo kilo mandalina yemiştim şekerli olduğu için anneye de bebeğe de kilo yaptığını duydum sonradan bi dene istersen
Znrkrgl Zzynpp bende napacağımı şaşırdım .Tek istediğim doğduktan sonra küveze girmek zorunda kalmaması 🙏🏻
Grhn Znrkrgl yok canım hiç bir sorun çıkmadı hatta şişliği gdince 2300 e düşdü ona rağmen küvezde kalmadı . O yüzden kafana takma stres yaparsan oda etkiler
Znrkrgl sevval55 benim doktorum da suyu,kan akışı ,organları sağlıklı gözüküyor o yüzden normali bekleyeceğiz dedi 🙄
Fasulyeninannesiii Znrkrgl canm takma arkadasim 40 haftalik dogum yapti 2 kilo 100 gram cokda saglikliydi babasi kisa ve zayif oldugundan bebegi de genetik olarak babasina çekmiş hcbi saglk skntisi olmadi dogumu da cok kolay oldu
Znrkrgl Fasulyeninannesiii inşallah canım öyle olur tek isteğim sağlıklı olması ,kilo almamasını o kadar takmıyorum yeter ki doğduktan sonra sıkıntı yaşamasın 🙏🏻
Nur_arkn Znrkrgl benim doktorum henüz doğuma dair hiçbirşey söylemedi🙁🙁🙁 bir hafta önce gittim 2445 kilo dedi bir hafta geride demişti şuan 36 haftalığım bilemiorum doktorlarda şaşırmış sanırım kiloyu🙁🙄