Atesiniz yukseliyorsa tehlikeli olur mutlaka doktora basvurun size hamilelige uygun antibiotik onerecektir ayni durumdayim bir haftadir kalkamiyorum aksef antibiotik kullaniyorum ki ona ragmen bogazim duzelmiyor gerçekten çok skntı oluyor öksürükten hapsirmaktan karnim aciyor artik ihmal etmeyin ilac kullanilmaz diye bir durum yok