Sumeyye_g Merhaba kızlar gebelikte doktorunuzdan böbrek büyümesi var dedimi acaba ne yaptınız sonucunda ne oldu hangi doktorlara gittiniz
Sinemunky Sumeyye_g Bende var maalesef ciddi ağrı çektim 2. Seviyede 3 olunca stendt takilacagini söyledi. Bol su tüketip sol tarafıma yatmakla buldum çaresini bakalım çarşamba tekrar kontrole gidicem
Sumeyye_g Sinemunky kaç haftalıksınız babada sağ tarafa baskı yapıyor orda biraz var sesi bugün ağrı yaptı öyle stent dediğiniz ney nasıl takıldı
Sinemunky Sumeyye_g şuan 32 haftaligim henüz takılmadı çarşamba belli olacak sağ tarafın ağrıyorsa soluna yat sürekli ama ihmal etme mutlaka dra gorun
fatosf_22 Sumeyye_g benimde öyle sağ tarafımda 20. Haftadan beri çekiyorum bu ağrıyı İNŞALLAH geçer artmaz benim gittikçe kötü oldu