Slm kızlar 39 haftalığız hep normal doğum istiyordum ben 34. Haftad erken doğum sancıları yüzünden hastanede yattık bir gece doğum durduruldu sonrada 39 oldu doğum başlamadı😀 bugünki kontrolümüzdede sancılar yine az ve bebeğim bir haftada 630 gr almış doktor şok oldu sezeryan olucak normal olmaz dedi normal doğumdan korkmayan ben sezeryandan korkuyorum varmı beni rahatlatıcak tecrübeleriniz🥰