Sltn94 hilalcali 37 deyim ben de de var canım hamilelik döneminde ara ara oldu son zamanlar daha sık yaşıyorum genelde aşırı hareket ya da aşırı haraketsizlikte oluyor 😬😄
Deletedmom0990 Maviss bugün ebe de dedi ya ben hazır süt içermiyorum taze inek sütü olmalı oda Ankara nin göbeğinde malum yok
Maviss Deletedmom0990 sut icmesende peynir yada yogurt yemelisin bende yogurt peynir yiyemiyorum oyuzden sut iciyorum ama gunde birtane fazlasi zarar oluyo
Buse80 Benimde sol bacağım öyle kızlar kalçamdan gelen bi ağrı üstüne basamıyorum resmen 14+5 haftaligim bu aralar azaldı ama kac gündür ne cekiyorum 😒
snil Magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor çoğunlukla, takviye alınca baya iyi bekliyor doktorunuza sorun mutlaka. Cinsiyetle bir alakası yok ben kız bekliyorum, ağrıdan yürüyemediğim zamanlar oldu..
Nehirkaya25 hilalcali sol kalcam da agri vardi o haftalar da oturunca kalkamiyodum kalkinca yuruyemiyodum
Deletedmom0990 Maviss inşallah gösterir kendini 🙈 çikolata ye içeri girmeden ben öyle yaptım göstermez belki diye hadi hayırlısı olsun bakalım ❤️
Elifdemir_ hilalcali bende vardi 3 4 haftadr rahatim uzaninca cok oluyodu bide benim calisiyorum aksam eve gidip uzanmak istiyodum kalkinca topalliyordum