TSH düşükken hamile kalınsa bile gebelik sırasında gebelik şekeri gibi yükseliyor önlemi alınmadığı sürece ciddi sorunlara yol açıyor. Kendimden biliyorum 3 düşük yaptım ve TSH yüksekliğini SANs eseri öğrendim 10,5di o sıralar tabi bende düşük yaptım yine hemen doktora gittim ilaç başladı 1 ay sonra 3 oldu 20 gün sonra 1 oldu şimdi dördüncü gebeligim ferrum ve troid ilacımı kullanıyorum. Gebe kalmadan gebelik düşünüldüğünde tüm kan tahlilleri vitamin vs ne varsa hepsine baktırılmalı aslında gebeliğe hazırlıklı başlamam cok önemli çünkü