Her gün istisnasız girip forumda güzel güzel doğum hikayeleri okur ve yazmayı sabırsızlıkla beklerdim. Çok şükür sonunda o gün geldi meleğime sağ sağlim kavuştum. O şimdi masum masum göğsümde uyurken bende hikayemizi yazayım dedim. Baştan söyleyeyim biraz uzun olacak arkadaşlar hakkınızı şimdiden helal edin. Benim doğumum 3 Ocak saat 10 da gerçekleşecekti. Bizde eşimle Perşembe günü son alınacak şeyleri alalım biraz gezelim dedik ve öyle de yaptık. Saat 21.30 gibi eve geldik yalnız olduğumuz son akşamımız diye bir film keyfi yapalım dedik bir şeyler izledik saat 23.30 a geliyordu koltukta uzanalım biraz dedik Atiye dizisini açtık izleyelim diye izlerken ikimizde uyuyakalmışız. İçim geçmiş uyurken bi anda altımda bir ıslaklık hissettim ve hemen kalkıp lavaboya koştum suyumun geldiğini anlayınca eşimi uyandırdım panik oldu hemen giyinip evden çıktık yolda hastaneyi arayıp geliyoruz diye haber verdik. Çünkü benim güzel oğlum doğum pozisyonunu almamıştı popo aşağıda duruyordu bu yüzden sezaryen planlanmıştı. Neyse 1 e doğru hasteneye vardık ve beni hemen odaya aldılar ebeler gelip kontrol etti sancılarım vardı nstye bağladılar ve açıklığıma baktılar eğer bi sıkıntı olmazsa sabah alırız seni doğuma dediler ve sancı çekmemem için iğne vurdular. İğneden sonra rahatlamıştım açıklığı kontrol ettiklerinde 4 cm dediler ve hemen doktora haber vermemiz gerek bekletmeden ameliyata alıcaz dediler ve bende o zaman panik başladı nasıl olacak başarabilecek miyim falan diye elim ayağım titremeye başladı. Odaya geldiler beni giydirdiler ve sedye ile ameliyathaneye götürdüler. Anestezi doktoru belime iğneyi vurdu ve ben yavaş yavaş uyuşmaya başladım. Göbeğimi dezenfekte etmek için yıkadılar ve ameliyata başladılar tabi uyuşuk olduğum için doğal olarak hiçbir şey hissetmedim. Sadece bebeği çıkarırlarken çekiştirmeleri hissettim ama hiç acı yoktu çok garip bir duygu. Bebeğimi çıkardılar ve o ilk sesi duydum dünyalar benim oldu göğsüme verdikleri an ağlamaya başladım çok şükür sağlıklı bir şekilde kavuştum diye. Eşimle ikimiz birbirimize bakıp ağladık gerçekten anlatılmaz yaşanır cinsinden bir duygu bu rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. Bebeğimi göğsümden aldılar ve babasına verdiler onlar odaya indi beni de bir odaya aldılar ayaklarımı kıpırdatmaya başladıktan sonra bebeğimin yanına alacaklarını söylediler. Odada dua etmeye başladım allahım bir an önce oynatayım ayaklarımı ki oğluma kavuşayım diye yaklaşık 15 dklık bekleyişten sonra ayak parmaklarımı oynatabilmeyi başardım ve beni odama aldılar. Odaya geldiğimde oğlum babasının göğsünde mışıl mışıl uyuyordu. Eşim kucağıma verdi ebe de emzirmeye çalışmam gerektiğini söyledi göğsümü sıktık biraz süt gelsin diye sonra emzirmeye başladım çok şükür sütüm geldi oğlumu sürekli emzirmeye çalışıyorum. Doğduğundan beri göğsümde çıplak bir şekilde yatıyor o kadar güzel bir duygu ki ömür boyu böyle kalsak hiç sesimi çıkarmam 🥰🥰 Sezaryen ile ilgili sormak istediğiniz bir şey olursa sorabilirsiniz arkadaşlar yaşadığım deneyim kadarıyla cevaplarım. Buraya kadar okuduysanız çok teşekkür ederim.