Bana doktorum konuyla alakalı hiçbir şey demedi ben de hiç kısıtlama getirmedim şahsen neredeyse her gün yiyorum çok şükür bir şey de olmadı. Aşırıya kaçılmadıkça hiçbir şeyin öyle düşüğe sebebiyet verdiğini de düşünmüyorum. Yenmemesi gereken şeylerde hep paketli ve hazır gıdalar var.