Suna1 Arkadaşlar ben iki senem dolacak bu ikinci gebeliğim ilkinde düşük yaptım kese göründüydü ağır kaldırdım düşük yaptım şimdi ise aradan 1 buçuk sene bitti ve Rabbim hasretimizi son buldu ama 11 gün önce öğrendim evde test yaptım silik çıktı kanda ise 499.7 çıktı doktor düşük dedi biraz geçsin öyle giderim dedim sizce değerim iyimi korkuyorum
kubraersin50 Suna1 Suna1 canım bende 29 Aralık’ta kan testi verdim beta 355 çıktı 02 Ocak ta kan verdim betam 1590 çıktı Suan 4+5 im aradan zaman geçsin bir daha ölçtür rabbim gönlüne göre versin
Deletedmom0093 Suna1 Önemli olan iki günde bir iki kat artış olması. Sizin artışınız nasıl? Kaç hafta kaç gunluk hamilesiniz ?
elftlvr Suna1 benimde değerim 650 felan sizin gibi 23 kasimda en son adet görmüştüm kese felan görünmüyor benimde bos gebelikten şüphe duydular
glbyzksr Suna1 en son regl tarihim 17 Kasım testi 16 Aralık'ta yaptım reglim bir gün gecmisti. Değer 37 çıktı. Başta ben de korktum çünkü ilk hamileliğim kimyasaldi. Beta HCG iki günde iki katı artmiyordu. Bu da öyle olacak sandim. Üç gün sonra kendi doktoruma gittim kandan baktı değer 145 olmuştu. İki günde nerdeyse üç katı artmış bu iyi bir şey dedi. Dördüncü haftada keseyi gördük ve geç döllenme var dedi. Korkma Allah'ın izniyle bir şey olmaz. Doktor kan tahlili kontrolü isteyebilir bir gitsen iyi olur. İki gün arayla ne kadar arttığına bakar.
Snqlyldz Bence degerin iyi bende en son 11 kasımda regl oldum 15 aralıkta kan verdım 720 di seninki 1 gün gecıkmesıne gore gayet normal doktor sacmalams bence
Suna1 Snqlyldz evet iki gün gecikmişti bende Çin’den gelen bitkisel ped kullanıyordum önce rabbim ondan sonra o pedler sayesinde oldu
Snqlyldz Suna1 Bnce kanla ugrasma hastaneye gıdıp ultrosondan baktır derim Rabbim gonlune gore verır insAllah bnde 2 bucuk yıldır bebek hasretıyle yanıyordum cok sukur bana da nasıp etti
Gizgiz Merhaba arkadaşlar, benimde 25 Kasım son reglim ve gecikmenin 3.gününde betam 330larda çıkmıştı, bana dış gebelik olabilir diyip psikolojimi bozdular, kendi Dr uma gittim geç döllenme dedi ve 4 haftalık dedi keseyi de gördü çok şükür 🙏
elftlvr Gizgiz suan ayni durumdayım benimde psikolojim berbat kese hala görünmüyor 2 hafta bekleyeceğim boş gebelik olabilirmiş 🙄
Suna1 Gizgiz iyi çok şükür ben daha gitmedim Salı günü gidicem dua edin ben dedim geç gidiyim hem kese hem kalp atışını duyayım doktora kalsa iki güne bir kan vermem gerekiyordu
Gizgiz elftlvr inşallah değildir 🙏 içini ferah tut görmemesi çok normal 2 hafta sonra Allahın izniyle görürsün bebişini🙏 benim gibi geç döllenmedir