Aynısı bende de oldu ama 24 ncü haftada çıktı yukarı korkma düzelir 12-14 haftalarda az kanama oldu ağrım da vardı gidince plesanta Rahime yakın olduğu için dediler ama bol bol dinlen asla kendini yorma bol bol dua et Bebek büyüdükçe o da yukarı çıkıyor Allah'ın izniyle