Merhaba kızlar 36+3 haftalık hamileyim bu zamana kadar 3 kez nstye girdim hiç sancı cıkmadı bugünde kontrolüm vardı bugün de cıkmadı hiç sancı. Sizce normal mi cıkmaması? Çogu kişinin bu haftalarda sancısı oluyor bende olmaması garibime gitti acaba cok mu gecikecek dogum