Aysegulum27_ 8+4te aşırı kaşıntı şikayeti ile kontrole gittim ve 7+3te kalbinin durduğunu ogrendik. O yüzden kürtaj oldum. Aslında planlı gebelik değildi benimkisi. Kendimi fiziksel olarak da ruhsal olarak da hamile kalmaya hazır hissetmiyordum halâ da hissetmiyorum. Doktorum en az 3 ay korunun dedi. Aslında istiyorum da ama maddi olarak biraz borclarimiz var zorlanmak istemiyorum. Bir de evlenince çok kilo aldım 10-15 civarı kilo vermem lazım,doktorum kilomla ilgili bir şey söylemedi fakat ben kendimi iyi hissetmiyorum. Hamilelegim de çok stresli geçmişti,inanılmaz sinirli agresif biri haline gelmiştim doğru düzgün anlayamadan da bitti zaten. O yüzden daha huzurlu bir zamani bekliyorum bebek için de kendim için de en doğrusu olur.