Bugün benim doktorum kilo yüzünden bir güzel azarladı 6. ayıma girdim 7 kilo almışım sen daha bu aylarda bu kiloyu aldıysan 9 a kadar düşünemiyorum yağdan görünmezsin birde üzerine yapışır o kilolar öyle kalır diye çok güzel moral oldu sağolsun şimdi bütün iştahım kaçtı...