Sweetmerve Merhaba benim adetim geçti ve test yaptım iki çizgi çıktı ama bir tanesi silik çizgi çıktı hamile olma ihtimalim yüksekmi
tugba_2365 Sweetmerve silikse de gebelik var demektir. sen bi kan testi de yaptırıp işi garantiye al, güzel haberin somutlanmis olsun.
Asya_19 Sweetmerve canım ben silik çizgiyle hamile kaldığımı öğrendim. Büyük ihtimalle vardır. Emin olmak için ben bide kan testi yaptırmıştım çıkmıştı ordada sende bi kan testide yaptır istersen. Bence hamilesin ve şimdiden hayırlı olsun. 🤗🤗🤗
Siibeell Yüksek canım benimde öyle olmuştu 2 3 gün sonra tekrar test yapabilirsin veya kan verebilirsin